Essence Stay all day 16h - tečni puder

септембар 20, 2016

Essence Stay all day 16h - tečni puder - recenzija 


Zdravo devojke!
Danas vam pišem o puderu koji se može pronaći na policama naših drogerija, a to je Essence Stay all day tečni puder. 

Puder kao što vidite dolazi u plastičnoj bočici od 30ml i na vrhu ima pumpicu koja olakšava istiskivanje samog proizvoda. Cena mu je 520 dinara, a možete ga pronaći u svim drogerijama (Dm,Lilly...)

Što se tiče prekrivanja - ima srednju do jaku pokrivnu moć. 
Takodje, lepo se blenda (razmazuje) i lako se nadogradjuje, ali primetila sam da više slojeva vuče na žućkasto. 

Puder nije previše gust i relativno brzo se upija i ne opterećuje kožu, ali ne mogu da kažem ni da je izrazito lagan. 

Jedna jako dobra stvar kod ovog pudera jeste njegov miris koji posle nekog vremena nestaje. 

Što se tiče loših strana, to bi svakako bio  izbor nijansi jer je paleta nijansi dosta siromašna.

Moj puder je u nijansi 30 soft sand, ja ga obično nanosim četkom za nanošenje tečnog pudera, ali preporučila bih da ga nanosite prstima a ne četkicom, nekako je lakše i efekat je lepši. 
Pored ove nijanse u ponudi su još tri nijanse: soft beige, soft nude i soft honey.

Što se tiče postojanosti kažu da su postojani 16h, ali ja se ne bih složila. Puderi su izrazito postojani.Bez problema drže oko 8 sati, a posle toga koža počinje da prosijava. Rešenje je jednostavno, ponesite kompaktni kameni puder i utapkajte ga na T zonu ili koje već područje želite da produžite trajnost.

Ovaj puder je odličan za kombinovanu kožu, mada mogu ga koristiti i devojke sa suvom kožom, jer nisam uvidela da isušuje neke delove lica. 

Sve u svemu ovo je proizvod sa kojim sam ja jako zadovoljna i koji preporučujem. 
Moram da priznam da sam na početku bila malo skeptična prema ovom puderu, jer sam naišla na nekoliko negativnih komentara. 
Ali i pored toga odlučila sam da ga isprobam. 
Nakon prve upotrebe jako sam se iznenadila i ostala bez komentara. 

Da li vi koristite ovaj puder?:) :)
Ako imate neka pitanja mozete ih postaviti u komentarima ispod :)


  • Share:

You Might Also Like

0 коментара