Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick (03) - recenzija

јануар 05, 2017

Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick (03) - recenzija


Zdravo devojke i dobro došle u još jedan novi post. 
Danas za vas imam recenziju tečnih mat ruževa kozmetičke linije Golden Rose

Nakon dužeg testiranja, potrudila sam se da konačno napišem detaljnu recenziju vezanu za ove tečne ruževe i ono što sam primetila još pri prvom testiranju ovog ruža je to da je Golden Rose u poslednje vreme znatno poboljšao kvalitet i samo pakovanje proizvoda. 


Što se tiče samog pakovanja ruža, ruž dolazi u kartonskoj kutiji, a ambalaža ruža je izradjena od kvalitetne plastike.   
Jedino što mi se ne dopada sto pri kupovini pored ove kartonske kutije, ruž nije zalepljen i celofanom. Zato što postoje žene koje uzmu i otvore ruž, isprobavaju ga i nanose na svoje usne, naravno uvek se vidi da je taj ruž  otvaran jer se uprlja bočica. 
Ruž dolazi u pakovanju koje sadrži 5,5ml prizvoda, a njegova cena iznosi 480 dinara.  


Tekstura ruža je fantastična. Nisu gusti, a ni lepljivi. 
Pigmentacija je takodje fantastična, prekrije savršeno u samo jednom tankom sloju. 
Ruž se na usnama suši do kraja i ne ostavlja nikakve tragove, takodje, ne puca i ne zateže usne. 


I naravno što se tiče aplikatora, on je dobar, precizan  i lako se njime nanosi. Čak vam i olovka za usne nije potrebna, jedino ako želite jaku preciznost ili možda želite da promenite nijansu onda uzmite i olovku. 
I zaboravila sam da napomenem miris ovog ruža, miris podseća na vanilu, ali se nakon nanošenja izgubi. 

I sve zanima dugotrajnost ovih ruževa, mogu samo da priznam da su ovo najdugotrajniji ruževi koje sam do sad probala. 
Prosto ruž ne mrda sa usana, ne bledi tokom dana, možete da uživate u hrani, možete se ljubiti..
Što se tiče uklanjanja, ja ga skidam Božen rukavicom za skidanje šminke i potrebno je da se malo jače pritisne.  


Slike koje vidite u postu vezane su za nijansu 03, to je ujedno i moja omiljena nijansa. 




Predivna, hladna nijansa sa  dosta ljubičastog podtona u sebi. U sebi ima sasvim sitne, jedva vidljive golim okom ljubičasto/roze čestice. Nemojte da vas ova udalji od ove divne nijanse, jer se na usnama apsolutno ništa ne vidi. 



Možda ste primetile da ovaj ruž ima puno sličnosti sa NYX Soft Matte Lip Cream tečnim mat ruževima. 
Imaju isti miris, a ujedno i aplikatore. 

I toliko od mene za danas, ukoliko imate neka pitanja pišite mi u komentarima ispod.  
Takodje, volela bih da i vi meni pišete vaše utiske vezane za ovaj ruž i ujedno koja je vama omiljena nijansa. 

Link instagrama: Instagram
Link fb stranice:Fb stranica

  • Share:

You Might Also Like

34 коментара

  1. Čula sam stvarno mnogo dobrih recenzija o ovim ruževima. Ja sam napokon našla trgovinu u kojoj se oni mogu kupiti kod nas, tako da mislim da ću ih svakako kupiti par, jer ih svi hvale :)
    Fotografije su super :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Odavno baš mislim kopiti neki GR ruž, mislim da ću sada definitivno,vrijeme mi je da ih isprobam. Super post, moram ti pohvaliti nokte, vrh su! :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala ti puno, ruž je prelep.
    Čak su i ove tamnije nijanse podjednako dobre kao i svetlije. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Draga , odlična recenzija. <3
    I ja se slažem da su identični sa NYX Soft Matte Lip Cream.
    Odlična si i mnogo mi se dopada tvoj blog. Kiss. :*
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. ⬇
    Special Section

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala ti punoo od srca! :* :*
    Naravno, zapratila sam te. <3

    ОдговориИзбриши
  6. Nijansa je predivna! Odličan post. :)

    Pratim te, ako želiš uzvrati. ♥ http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. What a beautiful color, I loved it.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post! Nijansa je predivna <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se, uzvratiti ću <3


    El's Notes

    ОдговориИзбриши
  9. Prelijepi nokti,nijansa također predivna
    Ako želiš učlani se uzvraćam http://prvipostadress.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post , zapratila sam te molim te uzvratu <3
    christinakristina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Super post, imam desetku, al mi ne stoji bas lijepo. Hvala ti sto si me zapratila, uzvratila sam

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
  12. Boja je fenomenalna, baš kao i tvoj post! Zapratila sam te
    amna-tbhidc

    ОдговориИзбриши
  13. Odlican post, predivna recenzija zaista.
    Ja moram da probam ovo, definitivno. A nokti su ti predivni, zaista.

    Moj blog je : http://broken55.blogspot.rs/
    Ako zelis zaprati me, ja tebe pratim! :)

    ОдговориИзбриши
  14. Great post!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)


    valerianest.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Odlična recenzija.

    Pogledaj moj blog i možemo se pratiti ako ti se sviđa.
    https://kathydelight.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  16. Jako mi se dopadaju ovi ruževi i već duže vreme planiram sebi da kupim jedan.Imam Aurine mat ruževe i kod njih mi se ne svidja to što mnoogo suše usne.Hvala na preporuci,odličan post!

    Ako želiš poseti moj blog:
    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  17. Sjajan post!Predobro si nam dočarala ruževe!Slike su premoćne!Svaka čast na savršenom postu!♥♥♥
    HUGE GIVEAWAY/VELIKO DARIVANJE je na mom blogu,pa ako želiš pogledaj!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши